RUS TILI BO’LAJAK MUTAXASSISLARNING KASBIY TAYYORGARLIGI MAZMUNINING TARKIBIY QISMI SIFATIDA

Mualliflar

  • Xulkar Bozorova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I8Y2023N39

Kalit so'zlar:

rus tili chet tili sifatida, filologik bo'lmagan chet ellik talabalar, RCTNI o'qitish metodikasi, ona tilining rus tilini bilishga ta'sirini hisobga olish prinsipi.

Annotatsiya

Ushbu maqolada rus tilini filologik bo'lmagan Profil talabalari uchun chet tili sifatida o'qitishning asosiy tamoyillari muhokama qilinadi. Ushbu toifadagi talabalarni rus tilida o'qitishning asosiy maqsadi rus tilini bilishning boshlang‘ich darajasini oshirish va ularni kasbiy va ilmiy faoliyatning turli sohalarida ijtimoiy-kommunikativ muammolarni hal qilish uchun zarur darajadagi kommunikativ kompetentsiyani o'zlashtirishdir.

Foydalanilgan adabiyotlar

Азитова Г. Ш. Формирование коммуникативных навыков китайских студентов при изучении русского языка как иностранного: монография / Г. Ш. Азитова; Подготовительный факультет для иностранных студентов Казанского (Приволжского) федерального университета, Хэнаньский университет, Кафедра иностранных языков. - Москва : Перо, 2018. - 168 с.

Актуальные проблемы теории и практики преподавания русского языка как иностранного в современной образовательной парадигме: коллективная монография / Е. Л. Бархударова, Д. Б. Гудков, Л. П. Клобукова и др. ; Московский государственный университет имени М. В. Ломоносова, филологический факультет. - Москва : МАКС Пресс, 2018. – 165 с.

Бердар А. В., Щербакова М. В. Автономность как принцип профессионально-ориентированного обучения иностранному языку студентов неязыковых факультетов / А. В. Бердар, М. В. Щербакова // Современные направления модернизации российского образования: проблемы и перспективы. - 2016. - С. 121-123.

Описание сертификационных уровней. – [Электронный ресурс]. – Режим доступа: https://www.pushkin.institute/Certificates/CCT/russkiy-yazyk-povsednevnoe-obshchenie-urovni-a1-c2.php

Сокольников А. М. Мобильное обучение: проблемы и перспективы развития / А. М. Сокольникова // NB: Кибернетика и программирование. - 2013. - № 6. - С. 28–34.

Шамов А. Н. Когнитивная парадигма в обучении лексической стороне иноязычной речи : монография / А. Н. Шамов. - Москва : ФЛИНТА, 2016. - 241 с.

Щукин А. Н. Методика преподавания русского языка как иностранного: учебное пособие для студентов высших учебных заведений, обучающихся по специальности 032900 - Русский язык и литература (ДПП.ДС.032906 - Русский язык как иностранный) / А. Н. Щукин. - 3-е изд., перераб. и доп. - Москва : ФЛИНТА : Наука, 2017. – 506 с.

Nashr etilgan

2023-08-14

Havola

Bozorova, X. (2023). RUS TILI BO’LAJAK MUTAXASSISLARNING KASBIY TAYYORGARLIGI MAZMUNINING TARKIBIY QISMI SIFATIDA. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(8). https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I8Y2023N39