KORXONA MARKETING STRATEGIYASIDA RAQAMLI STRATEGIYADAN FOYDALANISH USULLARI VA AFZALLIKLARI

Mualliflar

  • Nazokat Axmedova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPI1342V3SI5Y2023N13

Kalit so'zlar:

strategik rejalashtirish, raqamli muhit, savdo varonkasi, raqamli strategiya, ijtimoiy tarmoq, media-reja, kontent.

Annotatsiya

Ushbu maqolada, raqamli strategiya korxonalar uchun marketing strategiyasining muhimligi va uning roli tahlil qilinadi. Maqolada, raqamli strategiya korxonalarining marketingda raqamli analitika, ma'lumotlar analitikasi, ma'lumotlar tahlili, ma'lumotlar vizualizatsiyasi va ma'lumotlar ustida asoslangan qarorlar qabul qilishning ahamiyati ko‘rsatiladi. Shuningdek, maqolada raqamli strategiya korxonalar uchun marketing strategiyasini amalga oshirishning muhim ustuvorliklari, muvaffaqiyat faktorlari va qiyinchiliklari ham ko‘rsatiladi.

Foydalanilgan adabiyotlar

Chaffey D. Digital marketing. Pearson UK; 2019 Feb 5.

Digital 2019. Global digital yearbook. Essential digital data for every country in the world. [Электронный ресурс].

Erevelles S, Fukawa N, Swayne L. Big Data consumer analytics and the transformation of marketing. Journal of business research. 2016 Feb 1;69(2):897-904.

Gulyamov S.S. va boshqalar. Raqamli iqtisodiyotda blokcheyn texnologiyalari. Т.: Iqtisod-Moliya, 2019. 396 b.

Quinn L, Dibb S, Simkin L, Canhoto A, Analogbei M. Troubled waters: the transformation of marketing in a digital world. European Journal of Marketing. 2016 Nov 14.

Vassileva, B., 2017. Marketing 4.0: How technologies transform marketing organization. Óbuda university e-Bulletin, 7(1), p.47.

Viana, N. A. (2016). Digital wine marketing: Social media marketing for the wine industry. In BIO Web of Conferences (Vol. 7, p. 03011). EDP Sciences.

What is Strategic Analysis? // CFI Education. – 2007. – Vol. 12. – P. 123-126.

Бегалов Б.А., Кичик бизнес субъектлари учун яратилаётган ахборот тизимлари сифатини баҳолашда фойдаланувчилар талабининг таҳлили. “Иқтисодиёт ва инновацион технологиялар” илмий электрон журнали. № 1, январь-февраль, 2015 йил

Бекмуродов А.Ш., Мусалиев А.А. Информационный бизнес. Учебное пособие. – Т.: ТГЭУ, 2006. – 288 с.;

Бобожонов А.Б. Ўзбекистонда ахборот маҳсулотлари ва хизматлари бизнесини ривожлантиришнинг услубий жиҳатлари.: PhD. дис. иқт. фан. - Тошкент: ТДИУ, 2018, - 155 бет.

Бутковская, Г.В. and Статкус, А.В., 2019. Цифровой маркетинг: поведение потребителей. Вестник университета, (5).

Данько Т. П., Китова О.В. Вопросы развития цифрового маркетинга // ПСЭ. 2013. №3 (47)

Зайцева, Л. А. Система стратегического планирования на предприятии / Л. А. Зайцева // Вестник ИрГТУ. – 2017. – №2 (30). – С. 114-116.

Маркова, В. Д. Стратегический менеджмент. Курс лекций: учебное пособие / В. Д. Маркова, С. А. Кузнецова. – Москва: ИНФРА-М, 2019. – 288 с. – ISBN 5-16-000027-5.

Руденко, М. Н. Стратегическое планирование: учеб. пособие / М. Н. Руденко, Е. Д. Оборина, Д. Н. Письменников. – Пермь: Стар. – 2014. – 96 с. – ISBN 978-5-7944-2309-9

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-09-04

Havola

Axmedova, N. (2023). KORXONA MARKETING STRATEGIYASIDA RAQAMLI STRATEGIYADAN FOYDALANISH USULLARI VA AFZALLIKLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/5). https://doi.org/10.47390/SPI1342V3SI5Y2023N13