ILMIY MUAMMOLARNI HAL ETISHDA BAHS-MUNOZARALARNING TUTGAN O‘RNI

Mualliflar

  • Sevara Тurabova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPI1342V3SI5Y2023N22

Annotatsiya

Mazkur maqolada ilmiy bahs-munozaraning ilmiy bilish jarayoni va amaliy faoliyat sohasida vujudga keladigan muammolar yechimini topish borasida maqbul usul sifatidagi funksional jihatlari tahlil qilingan. Shuningdek, argumentlash nazariyasining falsafiy muammolari orasida bahsning kommunikatsiya vositasi sifatida ilm-fan va ijtimoiy-siyosiy hayot tizimidagi integratsiyasini o‘rganishning dolzarbligi yoritilgan

Foydalanilgan adabiyotlar

Бом Д. Наука и духовност: необходимость изменений в културе//Логика: логические основи обшения. Хрестоматия. – M.: “Наука”, 1994. – S. 217-218.

Введенская Л. А., Павлова Л. Г. Култура и искусство речи. Современная риторика. – Ростов-на Дону: Феникс, 1998. – С. 576.

Микулинский С. Р. Научная дискуссия и развитие науки. Рол дискуссий в развитии естествознания. -– М.: “Наука”, 1986. – С. 5.

Менделеев Д. И. Заветние мисли: полное издание. – М.: “Мисл”, 1995. – С. 411.

Panjiyev S. Haqiqat tushunchasining falsafiy mohiyati. //O‘zMU xabarlari, 2014. №1/4. – B. 129.

Пружинин Б. И. Наука как профессия и как феномен култури// Вопроси философии. 2019, – № 8. – С. 5

Sharipov M. Dialektik mantiqda haqiqat va isbotlash masalasi/Alisher Navoiy va falsafa tarixining dolzarb muammolari. Ilmiy to‘plam.– T.: “Turon zamin ziyo”, 2016. – B. 98.

Шарипов М. Категориалние знания и их види. – Т.: “Университет”, 1995. – С. 36-37.

Соколов А. Н. Проблеми научной дискуссии: логико-гносеологический анализ. – Л.: “Наука”, 1980. – С. 144.

Сидорова И. М. Научная дискуссия как обект философского исследования: автореферат диссертации на соиск. уч. степени доктора философских наук. – М.: 1999. – С. 46.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-09-04

Havola

Тurabova S. (2023). ILMIY MUAMMOLARNI HAL ETISHDA BAHS-MUNOZARALARNING TUTGAN O‘RNI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/5). https://doi.org/10.47390/SPI1342V3SI5Y2023N22