OMMAVIY AXBOROT VOSITALARIDA MOLIYAVIY SAVODXONLIKNI OSHIRISH MASALALARI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPI1342V3SI5Y2023N27Kalit so'zlar:
moliyaviy savodxonlik, ommaviy axborot vositalari, televidenie, radio, moliyaviy savodxonlikka oid dasturlar va maqolalar, moliyaviy mahsulot, moliyaviy ko‘nikma, moliyaviy mahorat, moliyaviy instrumentlar, moliyaviy xabarlar, moliyaviy bilimlar.Annotatsiya
Ushbu maqolada mamlakatimiz OAV, jumladan, televideniye, radio, matbuot va elektron bosma OAV orqali yoritilgan moliyaviy savodxonlik va iqtisodiy yo‘nalishdagi turli dasturlar, mahalliy telekanallardagi ko‘rsatuvlar, axborot lavhalari, radiokanallardagi eshittirishlar, gazeta va saytlardagi moliyaviy savodxonlik mazusidagi maqolalar tahlil qilingan. Shuningdek, maqolada aholining moliyaviy savodxonlik darajasini oshirish jarayonida OAV ning o‘rni va ta'siri, unga qo‘yiladigan talablar ham o‘rganilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Исмаилова К., “Радиовещание Узбекистана в условиях демократизации: тенденции, проблемы, перспективы”,“Таълим-медиа” 2022 й.
https://daryo.uz/k/category/pul
https://kun.uz/news/category/iktisodiet
https://t.me/iqtisodchi_kundaligi/2353
https://uzhurriyat.uz/2023/03/08/hamkasbimiz-nega-chuv-tushdi/