OMMAVIY AXBOROT VOSITALARIDA MOLIYAVIY SAVODXONLIKNI OSHIRISH MASALALARI

Mualliflar

  • Xushnoza Mahmudova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPI1342V3SI5Y2023N27

Kalit so'zlar:

moliyaviy savodxonlik, ommaviy axborot vositalari, televidenie, radio, moliyaviy savodxonlikka oid dasturlar va maqolalar, moliyaviy mahsulot, moliyaviy ko‘nikma, moliyaviy mahorat, moliyaviy instrumentlar, moliyaviy xabarlar, moliyaviy bilimlar.

Annotatsiya

Ushbu maqolada mamlakatimiz OAV, jumladan, televideniye, radio, matbuot va elektron bosma OAV orqali yoritilgan moliyaviy savodxonlik va iqtisodiy yo‘nalishdagi turli dasturlar, mahalliy telekanallardagi ko‘rsatuvlar, axborot lavhalari, radiokanallardagi eshittirishlar, gazeta va saytlardagi moliyaviy savodxonlik mazusidagi maqolalar tahlil qilingan. Shuningdek, maqolada aholining moliyaviy savodxonlik darajasini oshirish jarayonida OAV ning o‘rni va ta'siri, unga qo‘yiladigan talablar ham o‘rganilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-09-04

Havola

Mahmudova, X. (2023). OMMAVIY AXBOROT VOSITALARIDA MOLIYAVIY SAVODXONLIKNI OSHIRISH MASALALARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/5). https://doi.org/10.47390/SPI1342V3SI5Y2023N27