BOSHLANG‘ICH TA’LIM JARAYONIDA O‘QUVCHILARNING FIKRLASH DARAJASINI ANIQLASHDA INNOVATSION METODLARDAN FOYDALANISH SAMARASI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SP1342V3I9Y2023N47Kalit so'zlar:
boshlang‘ich ta’lim, ta’lim tamoyillari va metodlari, fikrlash, IQ darajasi, o‘qitish texnologiyalariAnnotatsiya
Ushbu maqolada ta’lim jarayonini innovatsion metodlar orqali tashkil etish, natijada, o‘quvchilarning ijodiy, tanqidiy va mantiqiy fikrlashini o‘stirishda didaktik qonuniyatlar, tamoyillar, ta’lim metodlari xususida fikr yuritiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Xo‘jaev N.X., Xodiev B.Yu., Baubekova G.D., Tilabova N.T. Yangi pedagogik texnologiyalar. O‘quv qo‘llanma. - T.: Fan, 2002.
Ro‘zieva D., Usmonboeva M., Holiqova Z. Interfaol metodlar:mohiyati va qo‘llanilishi / Metod.qo‘ll. - T.: Nizomiy nomli DTPU, 2013.
Ishmuhamedov R., Abduqodirov A., Pardaev A. Ta’limda innovatsion texnologiyalar / Amaliy tavsiyalar. - T.: “Iste’dod” jamg‘armasi, 2008.
Azizxo‘jaeva N. Pedagogik texnologiyalar va pedagogic mahorat. O‘quv qo‘llanma.-T.: 2006.
www.pedagog.uz
www.press.uz.info