REFLEKSIV YONDASHUV, UNING MOHIYATI VA KONSEPTUAL ASOSLARI

Mualliflar

  • Olim Qodirov

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I10Y2023N46

Kalit so'zlar:

Refleksiv ta’lim, refleksiv yondashuv, ta’lim tizimi, mexanizm, bilish, o’z-o’zini nazorat qilish, kasbiy mahorat, reja, tayyorgarlik, natija, motivlar.

Annotatsiya

Ushbu maqolada xorijiy tillarni, xususan ingliz tilini o’qitish tizimini rivojlantirish va zamonaviy metodik texnologiyalarni joriy etishga doirasidagi refleksiv yondashuvning tarkibiy qismlari, uning ta’lim-tarbiya jarayoni ishtirokchilarining o‘z faoliyatiga bo‘lgan munosabati muvofiqlashtirishga yordab berishi va hamkorlikdagi faoliyatning shakl va mazmuniga mos ravishda mazkur faoliyatning qayta tashkil etilishi borasida so’z boradi.

Foydalanilgan adabiyotlar

O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2022 йил 11-майдаги “2022- 2026-yillarda xalq ta’limini rivojlantirish bo‘yicha milliy dasturni tasdiqlash to‘g‘risida”ги PF-134-son Farmoni // Qonunchilik ma’lumotlari milliy bazasi, 11.05.2022-y., 06/22/134/0407-son. https://lex.uz/docs/-6008663

Верзунова Л.В. Рефлексивное управление учебной деятельностью студентов вуза // Гаудеамус, № 1 (3), 2003. – С. 43-51.

Вульфов, Б.З., Харькин, В.Н. Педагогика рефлексии [Текст]. – М., 1995.

Мануйлов Г.В. Особенности эмпатии и рефлексии личности на разных этапах освоения деятелности. aвтopеф. диcc. кaнд. псих. нaук: – Екатеринбург, 2020. – 24 c.

Морозюк С.Н. Саногенная рефлексия как фактор оптимизации акцентуаций характера и повышения эффективности учебной деятельности: диссертация...д.п.н.к: - Москва, 2001. - 382 с. http://elibrary.ru/item.asp?id=1598 7669.

Слободчиков, В.И., Исаев, Е.И. Психология человека. Введение в психологию субъективности [Текст]. – М., 1995.

Ismoilova M.K. Refleksiv yondashuv asosida talabalarda sanogen tafakkurni rivojlantirishning empirik tahlili // Zamonaviy ta’lim. – T.: – B. 46-54.

Bailey, Kathleen M. (2012). Reflective Pedagogy. In Anne Burns & Jack C. Richards (Eds.), The Cambridge Guide to Pedagogy and Practice in Second Language Teaching, (pp. 23–37). New York: Cambridge University Press.

Harmer, Jeremy. (2007). How to teach English. China: Pearson Education Limited

Soisangwarn, A. & Wongwanich S. (2014). Promoting Reflective Teaching through Peer Coaching to Improve Teaching Skills. Procedia — Social and Behavioral Sciences, 116, 2504–2511.

Farrel, Thomas S. C. (2016). Does Writing Promote Reflective Practice?. In Willy A. Renandya & Handoyo P. Widodo (Eds.), English Language Teaching Today: Linkin Theory and Practice (pp. 83–94). Switzerland: Springer.

Suherdi, Didi. (2013). Buku Pedoman Penyelenggaraan Pendidikan Profesi Guru Bahasa Inggris: Buku Ajar Pemantapan Kompetensi Akademik. Bandung: Celtic Press.

Soisangwarn, A. & Wongwanich S. (2014). Promoting Reflective Teaching through Peer Coaching to Improve Teaching Skills. Procedia — Social and Behavioral Sciences, 116, 2504–2511.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-10-17

Havola

Qodirov, O. (2023). REFLEKSIV YONDASHUV, UNING MOHIYATI VA KONSEPTUAL ASOSLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(10). https://doi.org/10.47390/SP1342V3I10Y2023N46