IJTIMOIY-MADANIY FAOLIYATDA MAGISTRATURA TALABALARINING TASHKILIY-BOSHQARUV KOMPETENSIYALARINI SHAKLLANTIRISH USULLARI

Mualliflar

  • Gulsanam Xasanova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I10Y2023N48

Kalit so'zlar:

kompetentsiya, tashkiliy-boshqaruv kompetensiya, tashkilotchilik qobiliyati, ijtimoiy-madaniy faoliyat, yaxlit yondashuv, kasbiy rivojlanish.

Annotatsiya

Ilmiy maqolaning maqsadi magistratura talabalarining ijtimoiy-madaniy faoliyatda tashkiliy-boshqaruv kompetensiyalarini shakllantirishning turli usullarini tadqiq etish, pedagog-olimlarning ilmiy-nazariy qarashlarini o‘rganish va takliflar berishdan iborat. Bu usullar ijtimoiy-madaniy faoliyatni muvaffaqiyatli boshqarish uchun zarur ko‘nikma va bilimlarni shakllantirishga yaxlit yondashuvni ta’minlaydi. Ilmiy maqola mavzusini yoritishda nazariy, tasniflash va tavsiflash metodlaridan foydalanildi.

Foydalanilgan adabiyotlar

Aфанасьев В.Г. Социально-педагогические технологии: учебное пособие. Рязань: Издательство “Литера М”, 2010.

Байденко, В.И. Компетенции в профессиональном образовании / В.И. Байденко // Высшее образование в России. – 2006. - №11. – С. 3 – 13.

Беспалько, В.П. Слагаемые педагогических технологий [Текст] / В. П. Беспалько. — М.: Педагогика, 1989. — 4. 191 с

Голубев Ю.В. Структура модели коммуникативной компетентности офицера // Известия ВГПУ. 2015. №1 (96). URL: https:// cyberleninka.ru/article/n/struktura-modeli-kommunikativnoy-kompetentnosti-ofitsera (дата обращения: 04.04.2021).

Даржания, А.Д. Критерии и уровни сформированности организационно-управленческих умений у студентов профессионального колледжа / А.Д. Даржания. — Текст : непосредственный // Молодой ученый. — 2009. — № 11 (11). — С. 273-277. — URL: https://moluch.ru/archive/11/846/ (дата обращения: 08.06.2023).

Зеер Э.Ф. Психология профессионального образования. – М.: «Академия», 2013

Ильмушкин Г.М., Нечаева Н.Ю. Педагогические условия формирования организационно-управленческой компетентности будущих специалистов атомной отрасли // Современные наукоёмкие технологии. 2018. № 12. С. 193–198.

Исаев И.Ф. Теория и практика формирования профессионально педагогической культуры преподавания в высшей школе. Москва – Белгород: МПГУ, БГПИ, 1993. 219 с.

Совет Европы: Симпозиум по теме «Ключевые компетенции для Европы»: Док. DECS / SC / Sec. (96) 43. Берн, 1996.

Шумилин В.С. Особенности формирования профессиональной компетентности слушателя магистратуры военного вуза в соответствии с требованиями Федеральных государственных образовательных стандартов нового поколения. / В.С. Шумилин, А.Н. Печников, Д.С. Сизов // Ежеквартальный научно-аналитический журнал “Вестник военной академии материально-технического обеспечения имени генерала армии А.В. Хрулева”, г. Санкт-Петербург. 2020. № 3(23). С. 28–34

Хуторской А.В. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы. // “Народное образование” журнал. – 2003. – № 2. – С.58-64

Khasanova G. Essence and Components of The Concept of Organizational and Management Skills of Master's Students //European Journal of Pedagogical Initiatives and Educational Practices. – 2023. – Т. 1. – №. 2. – С. 217-222.

Khasanova G. Scientific Evidence and Their Role in Pedagogical Research //European Journal of Pedagogical Initiatives and Educational Practices. – 2023. – Т. 1. – №. 2. – С. 59-64.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-10-17

Havola

Xasanova, G. (2023). IJTIMOIY-MADANIY FAOLIYATDA MAGISTRATURA TALABALARINING TASHKILIY-BOSHQARUV KOMPETENSIYALARINI SHAKLLANTIRISH USULLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(10). https://doi.org/10.47390/SP1342V3I10Y2023N48