ZAMONAVIY OLIY TAʼLIMDA KREATIVLIKNI TASHXISLASH METODIKALARINI QOʻLLASHNING OʻZIGA XOS XUSUSIYATLARI
Kalit so'zlar
https://doi.org/10.47390/SPR1342V5I3Y2025N66Kalit so'zlar
S.Mednik metodikasi, kreativlik, konvergent fikrlash, olingan natijalarAnnotasiya
Ushbu maqolada S. Mednik tomonidan taklif etilgan kreativlikni aniqlashning assotsiativ nazariyasi va metodikasining mohiyati, uni qoʻllash bosqichlari, oliy taʼlimida konvergent tafakkurni rivojlantirish, kreativ fikrlash haqida soʻz yuritiladi.
Manbalar
1. Mednick S.A. The associative basis of the creative process // Psychological Review. 1962. Vol. 69 № P. 220—232.
2. Guilford J.P. The nature of human intelligence. McGraw-Hill, 1967
3. https://psytests.org/article/test-na-tvorcheskie-sposobnosti-gilforda-aut.html
4. Richard W Hass1. Modeling Topics In The Alternative Uses Task. Thomas Jefferson University, Philadelphia PA USA hassr@philau.edu
5. Ансимова Н.П. Психология постановки учебных селей / – Ярославл: Изд–во ЯГПУ, 2006. – 267 с.
6. Брушлинский А.В. Психология мышления и проблемное обучение / А.В. Брушлинский. – Москва, 1983.
7. Барышева Т. А. Психологическая структура и развитие креативности у взрослых. 19.00.13 - Психология развития, акмеология. Автореферат диссертатсии на соискание ученой степени доктора психологических наук Санкт-Петербург - 2005 -40 с.
8. Djuraev A.S. Malaka oshirish jarayonida talabalarning kasbiy malakasini rivojlantirishning pedagogik mexanizmlarini takomillashtirish: ped. fan. bo‘y. fals. dokt. (PhD) dis. avtoref. – Samarqand, 2019. – 50 b;
9. Маслау А. Мотиватсия и личност. А.Маслоу-СПб.: Питер, 2008.-352 с.
10. Матюшкин А.М. Проблемные ситуатсии в мышлении и обучении. -М.: Педагогика, 1998. -168 с.
11. Tajiyevna, Jumaniyozova Mukhayo. "Impact of creative thinking on teacher professional development." International Journal of Pedagogics 4.06 (2024): 76-80.