DIVERSIFIKATSIYA TAMOYILI ASOSIDA TALABALARNING KREATIVLIGINI YUZAGA CHIQARISH METODIKASI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SP1342V3I11Y2023N63Kalit so'zlar:
ta’lim, sharoit, diversifikatsiya, ishlab chiqarish, metod, dars, mshg‘ulot.Annotatsiya
Ushbu maqola diversifikatsiya tamoyili asosida talabalarning kreativligini yuzaga chiqarish metodikasi haqida yozilgan bo‘lib, tadqiqot ishda diversifikatsiya tamoyili asosida dars mshg‘ulotlari turlari, diversifikatsiya tamoyili asosida mashg‘ulot tashkil etish turlari, “Zamonaviy dars” variativ dasturi, “Kayfiyat taxtasi” metodi va “Zeygarnik effekti” metodlari haqida ma’lumotlar berilib jadval va rasmlar yordamida yetarlicha ifodalagan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Коллегов А.К. Диверсификация как основная тенденция развития высшего педагогического образования в России// Вестник ТГПУ. 2010. № 4 (94). С. 12-16.2.
Леонид Харченко. Диверсификация современных вузов и требований, предъявляемых к научно-педагогическим кадрам, журнал “Мир науки”, 2015, №2
Хуторской А. Ключевые компетенции как компонент личностно-ориентированной парадигмы образования// Народное образование. – 2003. – № 2. – С. 58–64.
М.Ю.Ломакина. Диверсификация как принцип непрерывного образования, Журнал “Мир науки”, 2017 г. 2-номер.
В.Р. Дряхлова, Развитие довузовской подготовки в системе непрерывного профессионального образования управленческих кадров: на примере академии государственной службы, 2009 год, автореферат. дисс.
Ломакина М.Ю. Диверсификатсия как принцип непрерывного образования, Журнал “Мир науки”, 2017 г. 2-номер. 43-с.