MINTAQADA TURIZM HUNARMANDCHILIK KLASTERINI SHAKLLANTIRISHNING DESTINATSION MODELI

Mualliflar

  • Qahramon Xalilov

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N17

Kalit so'zlar:

Turizm hunarmandchilik klasteri, destinatsion model, hunarmandchilikni rivojlantirish strategiyasi, raqamli texnologiya, empirik model, ekonometrik model, prognoz natijalari, axborot tizimi, endogen oʻzgaruvchilar, ekzogen oʻzgaruvchilar.

Annotatsiya

Mintaqada raqamli texnologiyalardan foydalanib turizm va hunarmandchilikni klasterini shakllantirishning distinatsiya modelini nazariy asoslari ishlab chiqilgan.Turizm hunarmandchilik faoliyatini talab va taklif qonuni asosida rivojlantirish, uning yalpi ichki mahsulot va aholi jon boshiga toʻgʻri keluvchi xizmatlar hajmidagi oʻzgarishini oshirish, hududlarda aholini yangi ish oʻrinlari bilan ta’minlash hamda soha korxonalarida boshqaruvning tashkiliy-iqtisodiy mexanizmlarini takomillashtirilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Oʻzbekiston Respublikasi Prezidentining 2016 yil 2 dekabrdagi “Oʻzbekiston Respublikasi sayyohlik sohasini rivojlantirishni tezlashtirish choratadbirlari toʻgʻrisida”gi farmoni.

Понятие вертикальной и горизонтальной интеграции (2020). https://dividendoff.net/investitsii/gorizontalnaya-integracziya.html (дата обращения: 22.03.20 г).

Кластерная экономика и промышленная политика: теория и инструментарий (2015) / под ред. д-ра экон. наук, проф. А.В. Бабкина. – СПб. : Изд-во Политехн. ун-та. – 588 с. С.98.

Воеводина Н. А., Логинова Е. Ю., Толберг В. Б., Кулагина А. В. (2020).

Бенчмаркинг – инструмент развития конкурентных преимуществ. http://litra.pro/benchmarking--instrument-razvitiya-konkurentnih-preimuschestv/voevodina-n-a/read/1 (дата обращения: 30.03.20 г.).

Андрей Моисеев.(2020) Бенчмаркинг:сущность, этапы и инструменты. http://umom.biz/benchmarking-sushhnost-etapy-instrumenty/#ixzz6I9oSRU8L (дата обращения: 20.03.2020).

Рябуха А.Ю. Управление развитием местных сообществ на основе использования туристского пространства: дис. ... канд. экон. наук. Краснодар, 2006.

Боголюбов В.С.,Орловская В.П. Экономика туризма. 3-е изд. - М.: Академия, 2005,192 с.

Кабушкин Н.И., Менеджмент туризма: Учебник/-3-изд., испр. – Мн.: Новое знание, 2002. – 409с., 25с.

Николаев С. С.Стратегия формирования единого туристского пространства в регионе: На примере Санкт-Петербурга и Ленинградской области //Автореферат кандидата экономических наук. [Электронный ресурс]. Санкт-Петербург.2000. - Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/strategiya-formirovaniya-edinogo-turistskogo-prostranstva-v-regione-na-primere-sankt-peterbu.28.02.2012 г.

Себекина Т. А. Формирование комплекса продви¬жения туристских услуг дестинации (на примере Кам¬чатки): //Автореферат кандидата экономических наук. [Электронный ресурс]. Москва.2006. - Режим доступа: http://www.dissercat.com/content/formirovanie-kompleksa-prodvizheniya-turistskikh-uslug-destinatsii-na-primere-kamchatki

Enright M.J. Survey of the Characterization of Regional Clusters: Initial Results. Working Paper Institute of Economic Policy and Business Strategy: Competitiveness Program University of Hong Kong. 2000. 21 p. P: 2.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-12-10

Havola

Xalilov, Q. (2023). MINTAQADA TURIZM HUNARMANDCHILIK KLASTERINI SHAKLLANTIRISHNING DESTINATSION MODELI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/8). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N17