MUTOLAA, SAVODXONLIK VA TA’LIMNING ANTINOMIK XUSUSIYATLARI

Mualliflar

  • Umida Nurmatova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N25

Kalit so'zlar:

axborotlashgan jamiyat, axborot olish madaniyati, savodxonlik, mutolaa, mutolaa madaniyati, antinomik xususiyatlar, uyali aloqa vositasi, mobil oʻyinlar, ijtimoiy tarmoqlar, internetga tobelik, virtual olam.

Annotatsiya

Мaqolada, axborotlashgan jamiyatda mamlakatimizda aholining, ayniqsa, yoshlarning ong-u tafakkurining yuksalishiga, savodxonlik, kitob mutolaasi va ta’lim-tarbiyasiga zid boʻlgan bir nechta antinomik xususiyatlar tahlil etilgan. Shuningdek, axborot jamiyatining tezlik bilan rivojlanishi aholining mutolaa qilish darajasiga sezilarli tarzda oʻz ta’sirini koʻrsatayotganligi, bugungi kunda ommaviy ravishda odatiy holga aylanib borayotgan, hayot tarzimizni egallab olayotgan texnika vositalarining ijobiy va salbiy tomonlari xususida fikr yuritiladi.

Foydalanilgan adabiyotlar

Ўзбекистон Республикаси Президентининг “Китоб маҳсулотларини нашр этиш ва тарқатиш тизимини ривожлантириш, китоб мутолааси ва китобхонлик маданиятини ошириш ҳамда тарғиб қилиш бўйича комплекс чора-тадбирдар дастури тўғрисида” ПҚ-3271-сон Қарори.// https://president.uz/uz/lists/view/1029.

Gʻaybullayev O. Milliy gʻoya tarixi va nazariyasi. –T.: Fan texnologiyasi, 2019. – 447 б.

Абдумаликов А. Фуқаролик жамиятида шахс информацион маданиятини шакллантириш. Монография. – Т.: Фан, 2016. –60 б

Худойқулов Д. Замонавий ахборот маконида ёшлар мутолаа маданиятининг қадриятли-методологик ўзгаришлари. Фалсафа ва ҳаёт халқаро журнал –Тошкент, 2020. -№1. –Б.171.

Яҳё Муҳаммад Амин. Интернетдаги таҳдидлардан ҳимоя. –Т.: Movarounnahr, 2016. – 252 б.

Шарафиддинов О. Оламнинг қалби ёҳуд китоб менинг тақдиримда. –Т.: Маънавият, 2014. –112 б.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-12-10

Havola

Nurmatova, U. (2023). MUTOLAA, SAVODXONLIK VA TA’LIMNING ANTINOMIK XUSUSIYATLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/8). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI8Y2023N25