ЧАКАНА САВДО КОРХОНАЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА РАҚАМЛИ МАРКЕТИНГНИ РОЛИ

Mualliflar

  • Акбар Шарипов

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I12.1Y2023N58

Kalit so'zlar:

Савдо, чакана савдо, маркетинг, рақамли маркетинг, рақамлаштириш.

Annotatsiya

Мақолада чакана савдони ривожлантиришда рақамли маркетингдан самарали фойдаланиш асосида савдо ҳажмини ошириш усуллари таклиф этилган.

Foydalanilgan adabiyotlar

Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2003 йил 13 февралдаги 75-сон қарорига 1-илова: Ўзбекистон Республикасида чакана савдо қоидалари.

Akaka M.A., Vargo S.L. Extending the context of service: from encounters to ecosystems. J. Serv. Market., 29 (6/7), 2015. pp. 453-462.

Teufel P., Zimmermann R. Holistic Retail Design: Reshaping Shopping For the Digital Era. Frame Publishers, 2015.

Reinartz W.N., Wiegand M. Imschloss. The impact of digital transformation on the retailing value chain.

Gillpatrick T., The Digital Transformation of Marketing: Impact on Marketing Practice & Markets. Economics, 7, 2020. pp. 139-156.

Kannan P.K., H. “Alice” Li. Digital marketing: a framework, review and research agenda. Int. J. Res. Mark., 34, 2017. pp. 22-45.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-01-05

Havola

Шарипов, А. (2024). ЧАКАНА САВДО КОРХОНАЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА РАҚАМЛИ МАРКЕТИНГНИ РОЛИ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(12/1). https://doi.org/10.47390/SP1342V3I12.1Y2023N58