ЧАКАНА САВДО КОРХОНАЛАРИНИ РИВОЖЛАНТИРИШДА РАҚАМЛИ МАРКЕТИНГНИ РОЛИ
DOI:
https://doi.org/10.47390/SP1342V3I12.1Y2023N58Kalit so'zlar:
Савдо, чакана савдо, маркетинг, рақамли маркетинг, рақамлаштириш.Annotatsiya
Мақолада чакана савдони ривожлантиришда рақамли маркетингдан самарали фойдаланиш асосида савдо ҳажмини ошириш усуллари таклиф этилган.
Foydalanilgan adabiyotlar
Ўзбекистон Республикаси Вазирлар Маҳкамасининг 2003 йил 13 февралдаги 75-сон қарорига 1-илова: Ўзбекистон Республикасида чакана савдо қоидалари.
Akaka M.A., Vargo S.L. Extending the context of service: from encounters to ecosystems. J. Serv. Market., 29 (6/7), 2015. pp. 453-462.
Teufel P., Zimmermann R. Holistic Retail Design: Reshaping Shopping For the Digital Era. Frame Publishers, 2015.
Reinartz W.N., Wiegand M. Imschloss. The impact of digital transformation on the retailing value chain.
Gillpatrick T., The Digital Transformation of Marketing: Impact on Marketing Practice & Markets. Economics, 7, 2020. pp. 139-156.
Kannan P.K., H. “Alice” Li. Digital marketing: a framework, review and research agenda. Int. J. Res. Mark., 34, 2017. pp. 22-45.