BOSHLANG‘ICH SINF OʻQUVCHILARIDA ATROF-MUHITNI ASRASH ORQALI EKOLOGIK TARBIYA BERISH MEXANIZMLARINI TAKOMILLASHTIRISHNING OʻZIGA XOS XUSUSIYATLARI VA “YASHIL MAKON” MODULLARI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N38Kalit so'zlar:
sinf, oʻquvchilar, atrof, ekologik, tarbiya, mexanizm, modul.Annotatsiya
Ushbu maqola boshlang‘ich sinf oʻquvchilarida atrof-muhitni asrash orqali ekologik tarbiya berish mexanizmlarini takomillashtirishning oʻziga xos xususiyatlari va “yashil makon” modullari va boshlang‘ich sinf oʻquvchilarida atrof-muhitni asrash orqali ekologik tarbiya berish mexanizmlarini takomillashtirishda oʻtkaziladigan amaliy tadbirlarning shakl va usullari haqida yozilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Сурхон тонги” газетаси, 2018 йил, “Элларни бирлаштирган қадрият”, 32-сон.
Евдокимов А.Ю. Человечество и проблемы экологии / А.Ю. Евдокимов// Образование в современной школе. – 2001. – № 12. –С. 36-37.
Ермакова Д.С. Экологическое образование после уроков / Ермакова Д.С. //Дополнительное образование. – 2001. – № 12. – С.15-17.
Кучкинов Абдумалик Юлдашович, Бошланғич синф ўқувчиларини табиатни эъзозлаш руҳида тарбиялаш технологияси, педагогика фанлари бўйича фалсафа доктори диссертatsiяси, Термиз-2020, 46-Б.
Мамашокиров С. Экологик таълим-тарбия педагогик тамойиллари Халқ таълими. – Тошкент, 1995. - №7-8. – Б. 28-31.
Мелибоев А. «Барча фанлар ҳамкорлигида (3-синф «Табиатшунослик» дарслиги мисолида)» Бошланғич таълим – Тошкент, 2008. - №3. 26-27– Б.
Яншин А. Л., Мелуа А. И. Уроки экологических просчетов. М.: Мысль, 2004.