KATTA MAKTABGACHA TA’LIM YOSHDAGI BOLALARDA DALILIY ASOSLASH KOʻNIKMASINI SHAKLLANTIRISH YOʻLLARI

Mualliflar

  • Yolqin Turayev

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N45

Kalit so'zlar:

Tabiat bilan tanishtirish, kata maktabgacha ta’lim yoshi, daliliy asoslash, koʻnikmani shakllantirish, muayyan vaqt davomida, muayyan pedagogik tizim doirasida, qoʻyilgan maqsad, pedagogik tarbiyachi.

Annotatsiya

Ushbu maqolada taklif etilayotgan tarkibiy-funksional modelning amaliyotga samarali tatbiq etilishi katta maktabgacha ta’lim yoshdagi bolalarda ularni tabiat bilan tanishtirish jarayoni daliliy asoslash koʻnikmasini shakllantirish murakkab jarayon ekanligi haqida bayon etilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Djabborova X.J. “Tabiat bilan tanishtirish medodikasi” T.: TDPU 2002 y.

Haydarov Q. Nishonova S. Tabiatshunoslik asoslari va bolalarni atrof-tabiat bilan tanishtirish T.: Oʻqituvchi, 1992 y.

Joʻrayev N. va boshqalar “Ekalogiya huquqi” T.: Adabiyot jamg‘armasi, 2001 y.

Sodiqova Sh. A.“ Maktabgacha pedagogika “ Tafakkur sarchashmalari” T.: 2013 y.

Toʻxtayev A. Ekalogiya T.: Oʻqituvchi, 1998 y..

Yusupova P.A. Maktabgacha yoshdagi bolalarga ekologik tarbiya berish.T.:Oʻqituvchi, 1995y.

Grigoryans A.G. “Bog‘chada ekologik ta’lim-tarbiya berish” T.: Oʻqituvchi, 2000 y.

Djabborova. X.D. Maktabgacha yoshdagi bolalarga ekalogik ta’lim tarbiya berishning oʻziga xosligi T.: Oʻqituvchi, 2000.

Развитие познавателно – исследователских умений у старших дошколников / автори – составители: З.А. Михайлова, Т.И. Бабаева, Л.М. Кларина, З.А. Серова. – СПб. : ООО «ИЗДАТЕЛСТВО «ДЕТСТВО – ПРЕСС», 2012. – 160 с.

Лазарев В.С. Системное развитие школи. – М. : Пед. о – во России, 2002. – 304 с.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-01-06

Havola

Turayev, Y. (2024). KATTA MAKTABGACHA TA’LIM YOSHDAGI BOLALARDA DALILIY ASOSLASH KOʻNIKMASINI SHAKLLANTIRISH YOʻLLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(12/2). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N45