BOʻLAJAK BOSHLANG'ICH SINF OʻQITUVCHILARIDA NUTQ MADANIYATINI RIVOJLANTIRISHGA ZAMONAVIY YONDASHUVLAR
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V3I12.2Y2023N50Kalit so'zlar:
nutq madaniyati, boʻlajak boshlang'ich maktab oʻqituvchilari, aloqa koʻnikmalarini rivojlantirish, oʻqituvchilarning kasbiy tayyorgarligi, zamonaviy yondashuvlar.Annotatsiya
Maqolada zamonaviy ta'lim sharoitida nutq madaniyati bilan bog'liq dolzarb muammolar va muammolar koʻrib chiqiladi va zamonaviy tadqiqotlar va amaliy tajribalar asosida echimlar taklif etiladi. Mualliflar nutq madaniyatini rivojlantirishning turli jihatlarini, jumladan, muloqot koʻnikmalarini rivojlantirish, talabalar va hamkasblar bilan samarali muloqot qilish qobiliyatini hamda til madaniyati sohasida pedagogik kompetentsiyani oshirish yoʻllarini koʻrib chiqadilar. Oʻqitishda zamonaviy texnologiyalardan foydalanish, oʻyin yondashuvlari, tadqiqot loyihalari va boshqalar kabi innovatsion usullarga alohida e'tibor qaratilmoqda.
Foydalanilgan adabiyotlar
Соловьева, Е. Н. (2020). Развитие речевой культуры будущих учителей начальных классов: проблемы и перспективы. Вестник Томского государственного педагогического университета, (6), 153-162.
Зимняя, И. А. (2019). Развитие речевой культуры будущего учителя начальных классов в контексте современных образовательных требований. Педагогическое образование в России, (1), 82-88.
Мельник, О. В., & Никитин, Д. Г. (2018). Современные подходы к формированию речевой культуры будущих учителей начальных классов. Вестник Костромского государственного университета. Серия: Педагогика. Психология. Социокинетика, 24(3), 57-61.
Горячева, Т. В. (2017). Методика формирования речевой культуры будущих учителей начальных классов. Молодой ученый, (18), 36-38.
Кондратьев, И. В. (2016). Использование информационных технологий в обучении речевой культуре будущих учителей начальных классов. Инновации в образовании, (11), 107-114.
Яковлева, О. А. (2015). Современные педагогические технологии в формировании речевой культуры будущих учителей начальных классов. Сибирский педагогический журнал, (2), 45-51.