BOSHLANG`ICH SINF OʻQITUVCHILARIDA MUSTAQIL ISHLASH KOMPITENSIYALARINI RIVOJLANTIRISH

Mualliflar

  • Mengali Yuldashev

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N40

Kalit so'zlar:

boshlangʻich ta’lim, mustaqil ishlash, samarali oʻqitish usullari, texnologiyalar, fanlararo integratsiyasi, zamonaviy ta’lim.

Annotatsiya

Boshlangʻich ta'lim sohasida oʻqituvchilarning mustaqil ishlash kompetensiyalari, oʻquvchilarni ma’lum bir fan yoki mavzuga oʻqitishda, oʻzlarining unumli faoliyatlarini tashkil qilish, yangi va kreativ yondashuvlarni qoʻllash, va oʻzlarini oʻquvchilar bilan birgalikda rivojlantirish va ta'lim jarayonini sifatli boshqarishga erishishga yoʻnaltirilgan muhim mavzudir. Ushbu maqola oʻqituvchilarning ma’lum bir maqsad yoki vazifalar uchun oʻzlarini boshqarish, muammolarni hal qilish va yangi yondashuvlarni topish, qoʻllash va rivojlantirish, ma’lumotlarni mustahkamlash va ulashish, tahlil qilish va jamiyat bilan birgalikda ishlash, tajriba almashish va natijalarni hisobga olish qobiliyatlarini oʻz ichiga oladi.

Foydalanilgan adabiyotlar

Alabd, A. M. A., Elsayed, W. A., & Elattar, N. F. M. (2018). Effect of work stressors coping strategies program on nurse physician collaboration. American Journal of Nursing, 6(4), 183-190.

Johnson, L., Becker, S. A., Cummins, M., Estrada, V., Freeman, A., & Hall, C. (2016). NMC horizon report: 2016 higher education edition (pp. 1-50). The New Media Consortium.

Brown, K., Davis, M., Elrod, C., Hill, E., & Jordan, D. D. (2020). Coaching initiative for beginning teachers (BT): lessons learned from one district’s BT support program. Journal of Organizational & Educational Leadership, 6(2), 2.

Guskey, T. R. (2016). Gauge impact with 5 levels of data. SMEC2016 Organising Committee, 6-94p.

Guseva, T. K. (2013). Modern primary school and professional competence of teachers. American Journal of Pedagogy and Education., (2), 9.

De-Juanas Oliva, Á., Martín del Pozo, R., & Pesquero Franco, E. (2016). Teaching competences necessary for developing key competences of primary education students in Spain: Teacher assessments. Teacher Development, 20(1), 123-145.

Red’ko, L., Yuzhakova, M., & Yanushevskaya, M. (2015). Creative independent learning for developing students’ professional competencies. Procedia-Social and Behavioral Sciences, 214, 319-324.

Julia, J., Subarjah, H., Maulana, M., Sujana, A., Isrokatun, I., Nugraha, D., & Rachmatin, D. (2020). Readiness and Competence of New Teachers for Career as Professional Teachers in Primary Schools. European Journal of Educational Research, 9(2), 655-673.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-01-12

Havola

Yuldashev, M. (2024). BOSHLANG`ICH SINF OʻQITUVCHILARIDA MUSTAQIL ISHLASH KOMPITENSIYALARINI RIVOJLANTIRISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(S/9). https://doi.org/10.47390/SPR1342V3SI9Y2023N40