MAKTABGACHA YOSHDAGI KATTA GURUH TARBIYALANUVCHILARDA IJTIMOIY VA KOMMUNIKATIV QOBILYATNING RIVOJLANISHI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I3Y2024N41Kalit so'zlar:
kognitiv motivlar, ijtimoiy, kommunikativ, affektiv tuyg'u, qiziqish, g'amxo'rlik, empatiya, sezgirlik, baholash, o'yin.Annotatsiya
Ushbu maqolada 5-6 yoshli bolalarning muloqot qobiliyatini rivojlantirish yo‘llari hamda muammolarini o‘rganildi. Maktabgacha ta’lim tashkilotida faoliyat jarayonlarida o‘yin faoliyatidan foydalangan holda tarbiyalanuvchilarning komunikativ qobilyatini oshirishning optimal usullarini tanlash va eksperimental ishlarni olib borish, kommunikativ qobiliyatlarni rivojlantirish bo‘yicha ishlar tizimining samaradorligini aniqlashga qaratilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Abdullayeva N.Sh. Maktabgacha ta’limni variativ yondashuv asosida takomillashtirish: Avtoref. ... ped. fan..fals dok. (PhD) – T., 2019. – B. 22-23.
Abdurahimova D.A. Xalq og‘zaki ijodi namunalari vositasida maktabgacha yoshdagi bolalarni ma’naviy-axloqiy tarbiyalash tizimini takomillashtirish: Pedagogika fanlari doktori (DSc) … avtoreferati. – Toshkent, 2020. – 74 b. (B.31)
A’zamova M.N. Maktabga tayyorlov guruhlari tarbiyalanuvchilarida do‘stona munosabatlarga asoslangan hamkorlik ko‘nikmalarini shakllantirish tizimini takomillashtirish: Pedagogika falsafa doktori (phd) avtoreferati. –Toshkent, 2020. – 45 b. (B.18)
Қодирова Ф.Р,Тошпўлатова Ш.Қ, Қаюмова Н.М., Аъзамова М.Н. Мактабгача педагогика. Дарслик. Т.: “Тафаккур” нашриёти. 2019. – 685 б.