BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARNING KREATIV TAFAKKURINI LOYIHAGA ASOSLANGAN OʻQITISH VOSITASIDA RIVOJLANTIRISH MODELI

Mualliflar

  • Dildora Sulaymanova
  • Shaxnoza Giyasova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I3Y2024N83

Kalit so'zlar:

model, modellashtirish, loyihaga soslangan o‘qitish, kreativ tafakkur, o‘quv jarayoni, maqsad, vazifa.

Annotatsiya

Ushbu maqolada model va modellashtirish asosida oʻquv jarayonini qanday tashkil etish, uning qaysi komponentlardan iborat boʻlishi, oʻzaro aloqadorligining qay tarzda kechishi, natijalarni avvaldan qanaqa imitatsiya qilish mumkinligi kabi savollarga javob olish mumkinligi nuqtayi nazaridan qaraladi. Belgilangan vazifalar yechimiga erishish uchun toʻrtta, ya’ni maqsadni belgilash, konseptual, loyihalash va kreativ jarayon, diagnostik komponentlardan tarkib topgan boʻlajak oʻqituvchilarning kreativ tafakkurini loyihaga asoslangan oʻqitish vositasida rivojlantirish modeli loyihalashtiriladi hamda tarkibiy qismlarining oʻzaro bogʻliqlikda uygʻun boʻlishi dalillanadi.

Foydalanilgan adabiyotlar

Askarov A.D. Xalq ta’limi xodimlari malakasini masofadan oshirish tizimini takomillashtirish: ped. fan. (PhD)... diss. – Toshkent, 2017. – 250 b.

Hayitov A.Gʻ. Umumiy oʻrta ta’limda informatika va hisoblash texnikasi asoslarini oʻqitishni kompyuterlashtirish nazariyasi hamda amaliyoti. Ped. fan. dok. … dis. – T.: 2006. – 245 b.

Ibragimov A.A. Xalq ta’limi xodimlari malakasini oshirish tizimini koʻp vektorli yondashuv asosida takomillashtirish: ped. fan. (PhD)... diss. – Samarqand, 2018. – 215 b.

Qurbonov Sh.E., Seytxalilov E.A. Ta’lim sifatini boshqarish. T.: “Turon-Iqbol”: 2006. – 592 bet.

Vaxobov M.M. Umumiy oʻrta ta’lim tizimida oʻqitish sifati va monitoringini modellashtirish // Monografiya. – T.: “Fan va texnologiya” nashriyoti, 2016. – 200 b.

Бордовская Н.В. Диалектика педагогического исследования: монография. – М.: Изд-во «КноРус», 2016. – 512 с.

Бичева И.Б. Развитие творческого мышления обучающихся как условие непрерывного познания и профессионального развития // Современные научные исследования и инновации. – 2016. – № 6.

Воронцов А.Б. Учебная деятельность введение в систему Эльконина [Электронный ресурс]. – URL: https://sites.google.com/site/ kniznaapolkavmk/воронцов-а-б-учебная-деятельность-введение-в-систему-эльконина

Муртазина Н.А. Схематичкские модели как средсво обучения младших школьноков решению задач различными способами: дис. … канд. пед. наук. – Москва, 2001. – 168 с.

Микитченко С.П. Организация проблемных задач в процессе обучения иностранному языку (на материале говорения): дис. … канд. пед. наук. – Нижневартовск, 2003. – 173 с. ; 82-b.

Подласый И.П. Педагогика. Новый курс: Учебник для студ. пед. вузов: В 2 кн. – М.: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2003. – Кн. 1: Общие основы. Процесс обучения. – 576 с.

Пушкарева Т.П. Математичнское моделирование как необходимый компонент математической подготовки Электронный ресурс. – URL: https://s.science-education.ru/pdf/2014/5/743.pdf

Фридман Л.М. Методика обучения решению математических задач // Математика в школе. – Москва, 2008. – № 5. – С. 14-21.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-03-31

Havola

Sulaymanova, D., & Giyasova, S. (2024). BOʻLAJAK OʻQITUVCHILARNING KREATIV TAFAKKURINI LOYIHAGA ASOSLANGAN OʻQITISH VOSITASIDA RIVOJLANTIRISH MODELI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(3). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I3Y2024N83