СУҒУРТА ХИЗМАТЛАРИ БОЗОРИДА МАРКЕТИНГ ФАОЛИЯТИНИ РЕЖАЛАШТИРИШ АСОСЛАРИ

Mualliflar

  • Ойбек Рахимов

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I4Y2024N14

Kalit so'zlar:

Суғурта, молия, маркетинг, иқтисодиёт, иқтисодиётни ривожланиш, талаб, таклиф, химоя.

Annotatsiya

Мақолада суғурта хизматлари сохасида маркетинг фаолиятиини режалаштириш асослари очиб берилган. Шунингдек, суғурта бозорида маркетингнинг тутган ўрни ва қўлланилиши атрофлича ёритиб берилган.

Foydalanilgan adabiyotlar

David Bland (2008) Insurance: Principies and Practice. Compiled by David Bland, The Chartered Insurance Institut, Great Britain, 2008, 329 pg.

Seth Kravitz, Lev Barinskiy, Matt Wilson (2010) “Mastering Insurance Marketing” UK, 42 pg.

Алиев Б. Х. (2011) Маркетинговые аспекты развития региональных рынков страхования в России / Финансы и кредит. 15 (447). – с. 15-19.

Арбузова Ю.А., Шепелин Г.И. (2017) Особенности страхового маркетинга в современных условиях / Научный журнал. Экономика и бизнес №2. – с. 51-54.

Зубец А.Н. (2001) Маркетинговые исследования страхового рынка - М.: Центр экономики и маркетинга, - 244 с.

Шеннаев Х.М. Суғурта агентлари учун қўлланма. –Т.: infoCOM.UZМЧЖ, 2010. – 206 б.;

Ашрафханов Б., Мирсадиков М. Развитие страхового законодательства Республики // Рынок, деньги и кредит. –Т., 2002, № 11-12. – 30 б.;

Қўлдошев Қ.М. Суғурта бозори. Ўқув қўлланма. – Т.: Молия-иқтисод., 2011. – 65 б.;

Абдурахмонов И.Х. Ўзбекистон Республикасида жавобгарликни суғурталашнинг амалиётини такомиллаштириш. Автореф. дисс. ... и.ф.н. – Т., 2010 й. – 26 б.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-04-18

Havola

Рахимов, О. (2024). СУҒУРТА ХИЗМАТЛАРИ БОЗОРИДА МАРКЕТИНГ ФАОЛИЯТИНИ РЕЖАЛАШТИРИШ АСОСЛАРИ. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(4). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I4Y2024N14