СУҒУРТА ХИЗМАТЛАРИ БОЗОРИДА МАРКЕТИНГ ФАОЛИЯТИНИ РЕЖАЛАШТИРИШ АСОСЛАРИ
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I4Y2024N14Kalit so'zlar:
Суғурта, молия, маркетинг, иқтисодиёт, иқтисодиётни ривожланиш, талаб, таклиф, химоя.Annotatsiya
Мақолада суғурта хизматлари сохасида маркетинг фаолиятиини режалаштириш асослари очиб берилган. Шунингдек, суғурта бозорида маркетингнинг тутган ўрни ва қўлланилиши атрофлича ёритиб берилган.
Foydalanilgan adabiyotlar
David Bland (2008) Insurance: Principies and Practice. Compiled by David Bland, The Chartered Insurance Institut, Great Britain, 2008, 329 pg.
Seth Kravitz, Lev Barinskiy, Matt Wilson (2010) “Mastering Insurance Marketing” UK, 42 pg.
Алиев Б. Х. (2011) Маркетинговые аспекты развития региональных рынков страхования в России / Финансы и кредит. 15 (447). – с. 15-19.
Арбузова Ю.А., Шепелин Г.И. (2017) Особенности страхового маркетинга в современных условиях / Научный журнал. Экономика и бизнес №2. – с. 51-54.
Зубец А.Н. (2001) Маркетинговые исследования страхового рынка - М.: Центр экономики и маркетинга, - 244 с.
Шеннаев Х.М. Суғурта агентлари учун қўлланма. –Т.: infoCOM.UZМЧЖ, 2010. – 206 б.;
Ашрафханов Б., Мирсадиков М. Развитие страхового законодательства Республики // Рынок, деньги и кредит. –Т., 2002, № 11-12. – 30 б.;
Қўлдошев Қ.М. Суғурта бозори. Ўқув қўлланма. – Т.: Молия-иқтисод., 2011. – 65 б.;
Абдурахмонов И.Х. Ўзбекистон Республикасида жавобгарликни суғурталашнинг амалиётини такомиллаштириш. Автореф. дисс. ... и.ф.н. – Т., 2010 й. – 26 б.