TALABALARNI KASBIY-PEDAGOGIK FAOLIYATGA TAYYORLASHDA IJTIMOIY FAOLLIKNING AHAMIYATI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I4Y2024N59Kalit so'zlar:
talaba, oli ta’lim muassasasi, o‘qituvchi, ijtimoiy faollik, kasbiy-pedagogik faoliyat, xulq-atvor madaniyati, kompetensiya.Annotatsiya
Ushbu maqolada kasbiy-pedagogik faoliyat, kasbiy-pedagogik tayyorgarlik tushunchalarining tavsifi hamda ijtimoiy faollik talaba faoliyatining muhim jihatlaridan biri ekanligi, shuningdek oliy ta’lim muassasasida bo‘lajak o‘qituvchilarni kasbiy tayyorlash jarayonida ijtimoiy faollikning tutgan o‘rni xususida fikr yuritiladi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Дружинин В.Н. Психология общих способностей. – М.: Лантерна вита, 1995. – 152 с.
Зимняя И.А. Ключевые компетенции – новая парадигма результата образования // Высшее образование сегодня. – 2003. – № 5. – С. 22–27.
Звездова А. Б., Орешкин В. Г. Компетентностный подход в высшем профессиональном образовании. – URL: http://www.miep.edu.ru/uploaded/zvezdova_oreshkin.pdf.
Мажидов Н.М., Азизова Ш.В. Ижтимоий фаоллик шаклланишида амалиётнинг ўрни // Замонавий таълим / Современное образование 2015, 5. – 17-19-б.
Назаров Қ. Аксиология. – Т.: “Akademiya”, 2011. – Б. 361.
Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии. – СПб.: Питер, 1999. – С. 590.
Шмелева Н.Б. Формирование и развитие личности социального работника как профессионала. – М.: Дашков и К., 2006. – 196 с.
Usmanova A.A. Ўзбекистон ёшларини ижтимоий фаоллигини шакллантиришнинг сиёсий-психологик асослари// Monografiya, 2020.