OLIY O‘QUV YURTLARIDA XORIJIY TILNI O‘QITISHDA O‘YIN USULLARINI QO‘LASH

Mualliflar

  • Sevara Pirnazarova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I4Y2024N64

Kalit so'zlar:

O‘yin usullari, rag‘batlantirish, o‘qish jarayoni, faol o‘qish, qiyinchiliklarni bartaraf etish usullari, zamonaviy texnologiyalar

Annotatsiya

Mazkur maqolaning maqsadi o‘yin usullarini chet tillarni o‘qitish jarayoniga integratsiyalash imkoniyatlarini tadqiqotdan iborat. Maqolaning asosiy maqsadlari xorijiy tilni o‘qitishda o‘yin metodikalaridan foydalanish samaradorligini o‘rganish, ushbu yondashuv ustuvorligini aniqlash, shuningdek o‘yinlarni o‘quv jarayoniga integratsiyalashning asosiy tamoyillari va usullarini aniql Tadqiqot predmeti – xorijiy tillarni o‘qitish jarayoni, ob’ekti – o‘yin usullari va ularning o‘qish samaradorligiga ta’sir ko‘rsatishidir.

Foydalanilgan adabiyotlar

Абдукасимовна А. С. Методика обучения английскому языку дошкольников. Международный научный журнал №9 (100), часть2 «Научный импульс» апреля, 2023.

Баранова A. Р. Методика обучения иностранным языкам. Казань. 2016. С. 14-40.

Дудковская И. А. Игровые технологии как одно из средств развития логического мышления школьников седьмых классов при обучении информатике. Научно-издательский центр «Открытое знание». Теория и методика обучения и воспитания (по областям и уровням образования) | Мир педагогики и психологии №10 (39) Октябрь 2019.

Короткая И. Н., & Субботина Т. А. Игровые технологии в обучении иностранным языкам. Просвещение. 2012. С. 20-60.

Онищенко Ю. В. Игровые методы обучения иностранному языку в вузе Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании», 2015.

Попова Е. М. Эффективные игры в обучении английскому языку. Феникс. 2015. С. 140-150.

Шаймердянова Г. Р. Особенности подготовки и внедрения учебных игр в учебный процесс. Педагогические исследования. Текст научной статьи по специальности «Науки об образовании». 2007.

Huot S., & Combe C. (2015). L’enseignement du français à l’ère du numérique: Usages et stratégies pédagogiques. Presses de l’Université du Québec. – 90-120 pages.

Hadfield J. (1999). Intermediate Communication Games. Longman. – 50-80 pages.

Gass S. M., & Selinker L. (2008). Acquisition des langues secondes: Une approche introductive. Routledge. – 43-70 pages.

Kobilova N. S., Suyunov B.Sh. Methods of using game activity in teaching a foreign language in Uzbek primary classes. ISJ Theoretical & Applied Science, 04 (108), 485-489. Soi: http://s-o-i.org/1.1/TAS-04-108-53 Doi: https://dx.doi.org/10.15863/TAS.2022.04.108.53.

Labarrière R. (2009). Les jeux en classe de langue. CLE International. – 65-90 pages.

Larsen-Freeman D., & Anderson M. (2011). Techniques and Principles in Language Teaching. Oxford University Press. – 100-150 pages.

Sevara Pirnazarova. Use of Information and Communication Technologies Technologies in the Process of Teaching a Foreign Language http://miastoprzyszlosci.com.pl/index.php/mp/article/view/2589

Wright A., Betteridge D., & Buckby M. (2006). Games for Language Learning (3rd ed.). Cambridge University Press. – 130-145 pages.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-04-18

Havola

Pirnazarova, S. (2024). OLIY O‘QUV YURTLARIDA XORIJIY TILNI O‘QITISHDA O‘YIN USULLARINI QO‘LASH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(4). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I4Y2024N64