RIVOJLANTIRUVCHI TA’LIMINING ASOSIY NAZARIYALARIDA TA’LIM OLUVCHINING ANALITIK QOBILIYATINI SHAKLLANTIRISH MUAMMOLARI

Mualliflar

  • Muhayyo Jumaniyozova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI2Y2024N50

Kalit so'zlar:

rivojlantiruvchi ta’lim, analitik qobiliyat, faoliyatli yondashuv.

Annotatsiya

Ushbu maqolada rivojlantiruvchi ta’limning asosiy nazariyalari qisqacha tahlili, ta’lim oluvchining analitik qobiliyatlarini rivojlantirishda uning o‘rni, asosiy prinsplari, talablari va xususiyatlari, maktabgacha ta’limda faoliyatli yondashuvning mohiyati haqida so‘z yuritiladi.

Foydalanilgan adabiyotlar

Elkonin, D. (1998). Развитие устной и письменной речи учащихся. Moskva, Rossiya: INTOL. ISBN: 5-89404-033-7.

Ivannikov, V. (2018). Representations of the nature and origin of human psyche in the early works of A.N. Leontiev. National Psychological Journal. 3. 98-103. 10.11621/npj.2018.0309., 98-103. 10.11621/npj.2018.0309.

PsyJournals.ru . (2008, 10 10). Retrieved from Портал психологических публикаций PsyJournals.ru: https://psyjournals.ru/journals/pse/archive/2008_n2/Shiyan

Александровна, Ш. О. (2008. ). https://psyjournals.ru/journals/pse/archive/2008_n2/Shiyan. Психологическая наука и образование, Том 13. № 2. С. 9–17 (online).

Михайлова, Е. В. (2023, 11 02). https://spravochnick.ru/pedagogika/principy_obucheniya/principy_razvivayuschego_obucheniya/. Retrieved г. Ташкент 13.04, 2024, from https://spravochnick.ru/: https://spravochnick.ru/pedagogika/principy_obucheniya/principy_razvivayuschego_obucheniya

Шафростова, Н. Н. (2023, 03 16). Обзор УМК Л.В. Занкова с точки зрения соответствия ФГОС. Retrieved from https://lbz.ru/: https://pedsovet.su/publ/179-1-0-3291

Yuklashlar

Nashr etilgan

2024-04-29

Havola

Jumaniyozova, M. (2024). RIVOJLANTIRUVCHI TA’LIMINING ASOSIY NAZARIYALARIDA TA’LIM OLUVCHINING ANALITIK QOBILIYATINI SHAKLLANTIRISH MUAMMOLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 4(S/2). https://doi.org/10.47390/SPR1342V4SI2Y2024N50