XITOY TA’LIM TIZIMINING O‘ZIGA XOS JIHATLARI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPR1342V4I5Y2024N71Kalit so'zlar:
Xitoy ta’lim tizimi, bolalar bog‘chasi, maktab, o‘rta maktab, boshlang‘ich ta’lim, tajriba, innovatsion boshqaruv, umumiy savodxonlikAnnotatsiya
Ushbu maqolada Xitoy ta’lim tizimining o‘ziga xos jihatlari haqida fikr yuritilgan. Xitoy ta’lim tizimining asosiy bosqichlari, ulaga qo’yiladigan talablar tahlil qilingan. Xitoy ta‘lim tizimining xususan maktabgacha ta’lim va maktab ta’limining asosiy xususiyatlari ko’rib chiqilgan.
Foydalanilgan adabiyotlar
Андреев В. Н. Система образования в Японии.- Мин.: Национальный ин-т образования.-2008.-№2.-с.13-18
Антиповский А.А., Боревская Н.Е., Фрапчук Н.В., Политика в области науки и образования в КНР.-2006.-№2.-с.54-56
Блок М. Проблемы и трудности японской школы//Народное образование.-2008.-№4.-с.1-2
Боенко М.А., Основные направления реформ в системе образования КНР//Философия образования.-2007.-№1.-с.24-28
Бондаренко А.В., Урок в японской школе//Начальная школа.-2009.-№2
Su, Xiaohuan (28 March 2011), China 'to overtake US on science' in two years, BBC World News, ISBN 978-7-80113-993-1, 13 August 2018da asl nusxadan arxivlandi, qaraldi: 21 June 2018
Tollefson. „China Declared World's Largest Producer of Scientific Articles“ (en). Scientific American. Qaraldi: 2020-yil 9-may.
Tollefson, Jeff (18 January 2018). "China declared world's largest producer of scientific articles" (en). Nature 553 (7689): 390. doi:10.1038/d41586-018-00927-4.
Парамонова Л.Н., Дошкольное и начальное образование за рубежом//История и современность.-2008.-№5.-с.10-13