MARKETINGNING ZAMONAVIY TEXNOLOGIYASI - BRENDING FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISH

Mualliflar

  • Feruza Temirova

DOI:

https://doi.org/10.47390/1342V3I3Y2023N08

Kalit so'zlar:

Brend, brending, tovar belgisi, marka, tovar qiymati, brend-menejment.

Annotatsiya

Maqolada brendning hozirgi davrdagi ahamiyati, muvaffaqiyatli brendni shakllantirishning о‘ziga xos xususiyatlari kо‘rib chiqilgan. Shuningdek, muvaffaqiyatli brend korxonaning bozordagi mavqeini oshirishga xizmat qilishi ilmiy jihatdan asoslab berilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

О‘zbekiston Respublikasi Prezidenti Shavkat Mirziyoyevning mamlakatimiz tadbirkorlari bilan ochiq muloqot shaklidagi uchrashuvda sо‘zlangan nutqi. 2021-yil 21-avgust.https://xs.uz/uzkr/post/ozbekiston-respublikasi-prezidenti-shavkat-mirziyoyevning-mamlakatimiz-tadbirkorlari-bilan-ochiq-muloqot-shaklidagi-uchrashuvda-sozlagan-nutqi

Воробьев А.Н. Процесс формирования и оценки эффективности использования бренд-технологий на про¬мышленном предприятии: автореф. дис. ... канд. экон. наук. СПб., 2007.

Домнин В.Н. “Брендинг”: учебник и практикум для бакалавриата и магистратуры / В.Н. Домнин. –М.: Издательство Юрайт, 2018.

Дубровин И. А. Маркетинговые коммуникации: Учебник / И. А. Дуб¬ровин. — 3-е изд. — М.: Издательско-торговая корпора¬ция «Дашков и К°», 2012.

Ермохина Е. “Бренд – еще не товарный знак” // Экономическое обозрение, №1 (217) 2018. – стр. 94.

Казанцев К. Ю. Место бренда в структуре нематериальных активов предприятия // Интерэкспо Гео-Сибирь. 2013. №2. – стр 3.

Мильберт И.П. Эволюция брендов и роль брендинга в постиндустриальной экономике // Известия РГПУ им.А.И.Герцена. 2008. №67. – стр. 172.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-03-07

Havola

Temirova , F. (2023). MARKETINGNING ZAMONAVIY TEXNOLOGIYASI - BRENDING FAOLIYATINI RIVOJLANTIRISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(3), 56–62. https://doi.org/10.47390/1342V3I3Y2023N08