MATEMATIK KREATIV TAVSIFDAGI MASALALARNING BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KREATIV FIKRLASHINI FANLARARO ABSSESSIAL VA ORDINATAL BOG‘LAB SHAKLLANTIRISHDAGI O‘RNI VA ROLI

Mualliflar

  • G‘ayrat Xudayberganov

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I9Y2023N51

Kalit so'zlar:

kreativ fikrlash, muammoli ta’lim, fazo, mantiq, muammo, yondashuv, xotira, qobiliyat, aloqa, mulohaza, abstraksiya.

Annotatsiya

Maqolada matematikadan kreativ tavsifdagi masalalarning boshlang‘ich sinf o‘quvchilarida kreativ fikrlashini fanlararo abssessial va ordinatal bog‘lab shakllantirishdagi o‘rni va roli o‘rganilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Bikbayeva N.U. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi. – T.: “O‘qituvchi”, 2007. -208 b.

Богоявленская Д.Б., Сусоколова И.А. Генезис интеллектуальной деятельности. -М.: Академия, 1990. -С. 159-471

Дружинин В.Н. Психология общих способностей. -СПб.: “Питер”, 2007. -368 с.

Леонтьев А.Н., Пономарев Я.А., Гиппенрейтер Ю.Б. Опыт экспериментального развития исследования мышления. -М., 1981. -С. 269-280.

Jumayev M.E. Boshlang‘ich sinflarda matematika o‘qitish metodikasi. -T.: “Yangi asr avlodi”, 2006.-186.

Хабиб Р.А. Организация учебно-познавательной деятельности учащихся. -М.: “Педагогика”. -1979.

Qosimov F.M. Boshlang‘ich sinf matematika darslarida ijodiy topshiriqlar ustida ishlash (uslubiy qo‘llanma). -Buxoro, 2005. -138 b.

Эльконин Б.Д. Введение в психологию развития. -М., 1994. -С. 23-44.

Лютова С.К. Развитие личности и креативности школьников с различными уровневыми и структурными характеристиками интеллекта. Дисс. …кан. психол. наук. -СПб., 2000.

Yuklashlar

Nashr qilingan

2023-09-23

Havola

Xudayberganov, G. (2023). MATEMATIK KREATIV TAVSIFDAGI MASALALARNING BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARIDA KREATIV FIKRLASHINI FANLARARO ABSSESSIAL VA ORDINATAL BOG‘LAB SHAKLLANTIRISHDAGI O‘RNI VA ROLI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(9). https://doi.org/10.47390/SP1342V3I9Y2023N51