MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARINING “TIL VA NUTQ” MARKAZIDA INNOVATSION FAOLIYAT OLIB BORISH

Mualliflar

  • Nasiba Erhanova

DOI:

https://doi.org/10.47390/SP1342V3I10Y2023N44

Kalit so'zlar:

malaka, nutq, lug‘at, kompetensiya, faollik markazi, jarayon, yondashuv, interfaol, samaradorlik.

Annotatsiya

Mazkur maqolada maktabgacha taʼlim tashkilotlari tarbiyalanuvchilarining nutqiy kompetensiyalarini shakllantirish bo‘yicha olib borilishi lozim bo‘lgan metodik jarayonlar samaradorligini oshirish texnologiyalari yoritilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

A.Moraru, “Maktabgacha taʼlim muassasasida tashkiliy rivojlanish dasturi”, Ruminiya, WCES, 2020

A.Konja, “Maktabgacha taʼlim istiqbollari”, Turkiya, Kayseri, 2021

Babayeva D.R. “Nutq o‘stirish metodikasi”, “Fan va texnologiya”, 2009. – 23 b.

G.A.Berdaliyeva, “Maktabgacha taʼlim muassasalari nutq o‘stirish mashg‘ulotlarida bolalarni mustaqil fikrlashga o‘rgatish metodikasini takomillashtirish”: pedagogika fanlari (PhD) bo‘yicha avtoreferat, T.: 2022. -y.

I.Karlidag, “Maktabgacha taʼlim muassasalari guruhlarida taʼlimiy muhitni yaratish”, INASED, 2021

Qodirova F.R., Qodirova M.R. “Bolalar nutqini rivojlantirish nazariyasi va metodikasi”, Toshkent, “Istiqlol”, 2006. – 9 b.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-10-17

Havola

Erhanova, N. (2023). MAKTABGACHA TA’LIM TASHKILOTLARINING “TIL VA NUTQ” MARKAZIDA INNOVATSION FAOLIYAT OLIB BORISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(10). https://doi.org/10.47390/SP1342V3I10Y2023N44