SANOAT KORXONALARINING BOZORDAGI MAVQEINI BAHOLASHDA SPACE TAHLIL USULIDAN FOYDALANISH
DOI:
https://doi.org/10.47390/SP1342V3I11Y2023N16Kalit so'zlar:
SPACE tahlili, bozor jozibadorligi, moliyaviy barqarorlik, raqobat ustunligi, muhit barqarorligi, brend mavqei, tashqi muhit, bozordagi strategik mavqe.Annotatsiya
Mazkur maqolada sanoat korxonalarining, xususan, mebel ishlab chiqaruvchi korxonalarning bozordagi mavqeini baholashda SPACE tahlildan foydalanishning o‘ziga xos jihatlari yoritilgan. Shuningdek, SPACE tahlilning metodologik jihatlari, tahlilni amalga oshirish bosqichlari, korxonalar amaliyotida qo‘llanishi bo‘yicha tadqiqot natijalari va xulosalar bayon qilingan.
Foydalanilgan adabiyotlar
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2023 yil 11 sentyabrdagi ““O‘zbekiston-2030” strategiyasi to‘g‘risida”gi PF-158-sonli Farmoni
O‘zbekiston Respublikasi Prezidentining 2021 yil 21 iyundagi “Respublika hududlarida mebelsozlik sanoatini rivojlantirishga qaratilgan chora-tadbirlar to‘g‘risida”gi PQ-5155-sonli Qarori
Волкова С.П. Методика SPACE-анализа // Роль социально-гуманитарного знания в развитии интеллектуального потенциаланации: сборник научных трудов по материалам Международной научно-практической конференции 25 февраля 2021г. : Белгород : ООО Агентство перспективных научных исследований (АПНИ), 2021. С. 34-37. URL: https://apni.ru/article/1977-metodika-space-analiza
Галустова К.Ю. Внешняя среда как источник, необходимый для поддержания внутреннего потенциала организации // Политика, экономика и инновации, 2019. №6 С.29.
Королев Н.М. Разработка стратегического плана организации// Политика, экономика и инновации, 2018. №1 С.26
Степанова Л.Д. Анализ состояния компании: выявление сильных и слабых сторон деятельности// Политика, экономика и инновации, 2018. №2. С.114.