XORIJIY MAMLAKATLARDA GEOGRAFIYA TA’LIMI MUAMMOLARI

Mualliflar

  • Madiyar Abdullayev

DOI:

https://doi.org/10.47390/A1342V3I4Y2023N30

Kalit so'zlar:

geografiya, xarita, o‘rganishdagi qiyinchiliklar, o‘qitish usullari, dala tadqiqotlari, kompetensiya.

Annotatsiya

Ushbu maqolada maktab geografiya ta’limi orqali o‘quvchilarda keng dunyoqarash va tizimli tafakkurini rivojlantirish uchun hayotiy zarur fan ekanligi yoritilgan. Geografiya fani o‘qituvchilarning ta’limdagi samarali usullardan foydalanish masalalari ham ko‘rib chiqiladi. Shuningdek, jahonning birnechta rivojlangan mamlakatlari olimlari tomonidan geografiya ta’limmi metodikasi bo‘yicha olib borilgan tadqiqotlar natijalari tahlil qilingan va taqqoslash ishlari amalga oshirilgan.

Foydalanilgan adabiyotlar

Горбанев В.А. Eще раз о единой географии / В.А. Горбанев // Международный научно-исследовательский журнал. 2016. № 10 (52) Часть 4. С. 53—58. doi:10.18454/IRJ.2016.52.121

Мелышкова-Поддубная М.А., Подболотова М.И. Метод ситуационного моделирования как ресурс системнодеятельностного подхода в обучении географии // Вестник Московского городского педагогического университета. Серия: Естественные науки. 2013. № 2. С. 102—108.

Михеева В.С. Методологические проблемы математического моделирования в географии // Теоретическая география. М.: Мысль, 1971. С. 76—81.

Санина С.П. Компьютерное моделирование в исследовательской деятельности учащихся // Педагогические технологии. 2005. № 4. С. 36—45.

Санина С.П. Модельный метод обучения как инструмент формирования у школьников учебного действия моделирования // Педагогические технологии. 2008. № 1. С. 46—55.

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-04-04

Havola

Abdullayev , M. (2023). XORIJIY MAMLAKATLARDA GEOGRAFIYA TA’LIMI MUAMMOLARI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(4), 234–240. https://doi.org/10.47390/A1342V3I4Y2023N30