BO‘LAJAK VOKAL O‘QITUVCHILARINING INTELLEKTUAL- IJODIY FIKRLASH QOBILIYATINI RIVOJLANTIRISH

Mualliflar

  • Aziz Rajabiy

DOI:

https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I7Y2023N33

Kalit so'zlar:

Bo‘lajak bokal o‘qituvchilari, ijro mahorati, namunaviy ijro, ijodiy qobiliyat, tafakkur, intonatsiya

Annotatsiya

Mazkur maqola bo‘lajak vokalistlarning ijodiy tasavvurini rivojlantirish uslublariga bag‘ishlangan bo‘lib, yetakchi sahna ustalarining ijodiy uslublari va psixologlarning nazariy ishlanmalari asosida muallif quyidagi xulosalarga to‘xtaladi: ijro etilayotgan asar sifati obrazli umumlashma yaratish talabaning sezgi, his-tuyg‘ulari, ilhomi, badiiy didiga asoslanadi; obrazli tasavvur darajasi ijrochining belgilangan sifatlariga to‘g‘ridan-to‘g‘ri proporsional bo‘lib, tasavvur aqliy jarayon sifatida tafakkur va xotira bilan chambarchas bog‘liq; faoliyatning ajralmas qismi hamda  ijodiy fikrlashni faollashtirishning muhim sharti bu maxsus kayfiyat hisoblanadi.

Foydalanilgan adabiyotlar

Сашинкова Раиса Петровна (2015). Развитие образного воображеиия студентов-вокалистов как творческий процесс. Вестник Московского государственного университета культуры и искусств, (2 (64)), 232-236.

Шаляпин Ф. И. Маска и душа. Москва : ПРО¬ЗА¬иК, 2013. 621, [2] с.ил., портр., факс.

Станиславский К. С. Работа актёра над собой : Работа над собой в творческом процессе переживания : Дневник ученика. Москва : Художественная литература, 1938. 575 с.

Никифорова О. И. Исследования по психологии художественного творчества. Москва : Изд-во Моск. ун-та , 1972. 155 с. ил.

Насритдинова, М. Н. (2022). МУСИҚА ИНСОНИЯТГА НИМА УЧУН КЕРАК?. Science and innovation, 1(Special Issue 2), 577-580.

Nasritdinova, M. (2023). ARTPEDAGOGIK YONDASHUV ASOSIDA BOSHLANG‘ICH SINF O‘QUVCHILARINI AXLOQIY TARBIYASINI RIVOJLANTIRISHNING PEDAGOGIK MODELI. Oriental renaissance: Innovative, educational, natural and social sciences, 3(2), 199-204.

Насритдинова, М. (2023). ARTPEDAGOGIK YONDASHUV ASOSIDA BOLAJAK MUSIQA TA’LIMI OQITUVCHILARINING IJODKORLIK QOBILIYATLARINI RIVOJLANTIRISHNING DIDAKTIK TA’MINOTI. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари/Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук/Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(4), 241-246.

Nasritdinova, M. N. (2023). INNOVATIVE PEDAGOGICAL MODEL OF DEVELOPMENT OF ARTISTIC-CREATIVE COMPETENCE OF FUTURE MUSIC TEACHERS ON THE BASIS OF ARTPEDAGOGICAL APPROACH. Science and innovation, 2(B4), 711-716.

Nurullaevna, N. M., Rustamovna, M. N., & Bakhodirjon o‘g‘li, T. D. (2021). Methodological Support and Practical Status of Health Through Developing Children Through Music Education. Turkish Online Journal of Qualitative Inquiry, 12(10).

Nasritdinova, M. (2023). METHODS OF DIRECTING FUTURE MUSIC TEACHERS TO THE PROFESSION THROUGH THE DEVELOPMENT OF THEIR ARTISTIC AND CREATIVE COMPETENCE ON THE BASIS OF THE ARTPEDAGOGICAL APPROACH. Science and innovation, 2(B5), 325-329

Yuklashlar

Nashr etilgan

2023-07-14

Havola

Rajabiy, A. (2023). BO‘LAJAK VOKAL O‘QITUVCHILARINING INTELLEKTUAL- IJODIY FIKRLASH QOBILIYATINI RIVOJLANTIRISH. Ижтимоий-гуманитар фанларнинг долзарб муаммолари / Актуальные проблемы социально-гуманитарных наук / Actual Problems of Humanities and Social Sciences., 3(7), 238–242. https://doi.org/10.47390/SCP1342V3I7Y2023N33