OLIY TA’LIM MUASSASALARIDA MASOFAVIY TA’LIM MAZMUNI VA TA’LIM JARAYONINI TAKOMILLASHTIRISHNING DIDAKTIK – USLUBIY TA’MINOTI
DOI:
https://doi.org/10.47390/SPI1342V3SI5Y2023N46Kalit so'zlar:
didaktik – uslubiy yondashuv, tarqatilgan ta’lim, masofaviy ta’lim, gibrit o’qitish, didaktik ta’lim, metodika, pedagogik tadqiqotlar va ta’minotAnnotatsiya
O’qish va o’rganish bu insonning mukammal bo’lishga intilishining boshlanishidir. Shunisi ma’lumki, ilm va bilim qanchalik rivojlangan bo’lsa, ilm olishni o’rganish va metodlarini o’zgartirish uchun ko’proq ehtiyoj talab etiladi. Bugungi kunda masofaviy ta’lim eng muqobil yo’nalishlardan biri bo’lib, uni yuzma-yuz yoki an’anaviy ta’lim bilan almashtirish mumkin va bu oliy ta’limning rivojlanishidagi ustuvor yunalishlaridan biridir. Masofaviy ta’limni buyuk olim Xolmberg, uzluksiz ta’lim deb ta’riflaydi. Darhaqiqat, bunda uqituvchi va talaba makon va zamonga nisbatan bir-biridan ajralib turadi va bu uning asosiy xususiyatlaridan biri hisoblanadi. Ushbu maqolada ham masofaviy uqitishning ahamiyati afxalliklari bilan bir qatorda uning pedagigik, didaktik uslubiy ta’minoti haqida to’xtalinadi.
Foydalanilgan adabiyotlar
Бодалев А .А . О предмете жкмеодогмм// Психологический журнал. — М., 1993
Aripov M.M. va boshqalar. Informatika, informatsion texnologiyalar, 2- qism. Toshkent, “TDTU”, 2003.403 b.
Azimov E.G. “Массовые открытые онлайн курсы в системе современного образования”, 2014. 5b.
Masofaviy o’qitish nazariyasi va amaliyoti. Monografiya.A.A.Abdukadirov, A.X.Pardayev; o’zbekiston respublikasi fanlar akademiyasi “FAN” nashriyoti, 2009-145 b.
Mavlonova R. va boshqalar. Umumiy pedagogika. Darslik. “Navro’z” nashriyoti, 2016
Ziyomuhammadov B. Pedagogika. Oliy o’quv yurtlari uchun qo’llanma. “TuronIqbol” nashr, 2006
Ziyomuhammedov B. Tojiyev M. Pedagogik texnologiyalar o’zbek modeli. “Lider Press”. Toshkent 2009